Going Out: 3 Αγαπημένα μου μέρη για brunch στη Λευκωσία!

pexels.com

Μια από τις πιο αγαπημένες μου συνήθειες είναι να πηγαίνω για Brunch μαζί με την παρέα μου. Συνδιάζει και καλό φαγητό και παρέα με φίλους. Τι καλύτερο; 

Σήμερα, θα αναφερθώ σε 3 αγαπημένα μου μέρη στη Λευκωσία! Πολύ όμορφοι χώροι που προσφέρουν πολύ νόστιμα και απολαυστικά πιάτα για όλα τα γούστα.

Αυτά είναι 3 από τα αγαπημένα μου μέρη στη Λευκωσία:

1. Verde 

@pic_and_taste_cy

Στο Verde μπορείς να απολαύσεις πιάτα πιο κλασσικά όπως το "English Breakfast", πιο ιδιαίτερα όπως το "Blueberry Cheesecake Pancakes", αλλά θα βρεις και πιο υγιεινές επιλογές όπως το "Yogurt & Fruits Bowl"

Οι δικές μου αγαπημένες επιλογές είναι:
        - Για αλμυρό το "Egg Benedict" σε μία από τις καλύτερες εκδοχές που έχω δοκιμάσει ποτέ! Πραγματικά πρέπει να το δοκιμάσεις.
        - Για γλυκό το "Banana & Nutella Pancakes" γιατί γλυκό χωρίς Nutella δεν γίνεται! 

Τοποθεσία: 1ο όροφο του Nicosia Mall
Ωράριο λειτουργίας: Καθημερινά από τις 09:00 μέχρι τις 22:00
Βρείτε το μενού εδώ

Φωτογραφία: 

  • English Breakfast
  • Blueberry Cheesecake Pancakes
  • Egg Benedict 

2. Nom

@pic_and_taste_cy

Το Νom έχει μια πιο υγιεινή φιλοσοφία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να απολαύσεις και πιο ανθυγιεινές επιλογές. 

Μία απο αυτές είναι και το "Nutella Pancakes" που θα λατρέψεις την nutella με την λευκή σοκολάτα! Σου τα προτείνω σίγουρα.

Τοποθεσία: Αγίας Ελένης και Στασάνδρου 3Γ
Ωράριο λειτουργίας: Καθημερινές από τις 08:00 μέχρι τις 16:00 και Σαββατοκυρίακα από τις 09:00 μέχρι τις 16:00
Βρείτε το μενού εδώ

Φωτογραφία:
  • Nutella Pancakes 
  • Skinny Royal


3. Qboo

@pic_and_taste_cy

To Qboo Bakehouse είναι ένας φούρνος που εκτός από εξεραιτικά ψωμιά, μπορείς να δοκιμάσεις και νοστιμότατες επιλογές για Brunch.

Είναι ένα πολύ διαφορετικό μέρος από αυτά που συναντάμε συνήθως. Έχει μια πολύ ωραία αυλή με γραφικά τραπεζάκια και καρέκλες

Οι επιλογές του είναι πολύ ιδιαίτερες, όμως σου προτείνω ανεπιφύλακτα να δοκιμάσεις το "Nutella French Toast". Εγώ παραμιλάω ακόμη γι' αυτό το πιάτο!

Τοποθεσία: Προδρόμου 51
Ωράριο λειτουργίας: Καθημερινές από τις 07:30 μέχρι τις 20:00 και Σαββατοκυρίακα από τις 07:30 μέχρι τις 15:00

Φωτογραφία:
  • Selection of bread or bagel with jam and butter 
  • Nutella French Toast 

 Εσένα ποιο είναι το αγαπημένο σου Brunch spot στη Λευκωσία;


ΥΓ.1 Όλες οι φωτογραφίες των εστιατορίων τραβήκτηκαν από εμένα
ΥΓ.2 Για περισσότερα ακολουθήστε το @pic_and_taste_cy στο Instagram 

Ελπίζω να περνάς υπέροχα!

Loukia

0 Σχόλια