Christmas: Στόχοι για το 2019!


Μπήκαμε λοιπόν, σε μία νέα χρονιά, σε μία νέα αρχή.

Αφού αρχίζουμε μια καινούρια σελίδα στη ζωή μας, είναι μία ευκαιρία να αναθεωρήσουμε μερικά πράγματα και να θέσουμε καινούριους στόχους.


Στο δέκατο και τελευταίο Χριστουγεννιάτικο "επεισόδιο", θα σου πω μερικούς από τους δικούς μου στόχους για την καινούρια χρονιά που μόλις μπήκε, έτσι ώστε να σε βοηθήσω να φτιάξεις την δική σας λίστα έτσι ώστε, κάθε μια μέρα του χρόνου, να φτάσεις λίγο πιο κοντά στο στόχο σου.

Διάβασε λοιπόν, τους βασικότερους μου στόχους...


1. Να διαβάσω περισσότερα βιβλία  
2. Να διασκεδάσω περισσότερο 
3. Να γνωρίσω περισσότερο κόσμο
4. Να κάνω περισσότερα ταξίδια
5. Να μην σταματήσω να ονειρεύομαι 
6. Να βοηθήσω περισσότερους ανθρώπους 
7. Να κάνω κάθε στιγμή καλύτερη από την προηγούμενη
8. Να γίνω ακόμη λίγο πιο θετική 
9. Να φτιάξω το δικό μου φωτογραφικό άλμπουμ
10. Να χορεύω περισσότερο
11. Να μην αφήσω κανένα να χαλάσει την ηρεμία και τις στιγμές μου 
12. Να γίνομαι καλύτερη από χθες και χειρότερη από αύριο 
13. Να αλλάξω σε εμένα, ότι θέλω ν' αλλάξω στον κόσμο


Ελπίζω να βοήθησα έστω και ελάχιστα για να γίνει η δική σου χρονιά, καλύτερη!

Κάποιος, κάποτε, μου δίδαξε, πως ευτυχία είναι να βλέπεις μόνο την θετική πλευρά, σε ανθρώπους και καταστάσεις!
Τελικά, είχε απόλυτο ΔΙΚΑΙΟ. 

Έχω άλλες 364 μέρες, για να το αποδείξω και στους άλλους. Ας κάνουμε όλοι μαζί μία προσπάθεια να ζήσουμε σε ένα πιο θετικό και πιο χαρούμενο κόσμο. 

Αυτό λοιπόν, ήταν το τελευταίο άρθρο της Χριστουγεννιάτικης εποχής. Από εδώ και πέρα, θα τα λέμε όπως και πριν, κάθε Παρασκευή απόγευμα με νέο άρθρο. Μέχρι τότε...

...ελπίζω να περνάς υπέροχα! 


0 Σχόλια