Christmas: Ξεχωριστές Ευχές


Οι περισσότεροι από εμάς, γράφουμε τις κάρτες την τελευταία στιγμή και αναρωτιόμαστε τι να γράψουμε. Το παθαίνεις και εσύ;

Θέλουμε να γράψουμε μία όμορφη ευχή με νόημα, αλλά να μην είναι τα βαρετά και κλασικά λόγια που όλοι γράφουν στις κάρτες.

Στο όγδοο Χριστουγεννιάτικο "επεισόδιο", θα σας πω την δική μου αγαπημένη ευχή που βρήκα πρόσφατα και πιστεύω πως όποιος την διαβάσει θα ενθουσιαστεί το ίδιο με εμένα.



Ετούτα τα Χριστούγεννα
να' ναι η καλύτερά σου!
Ευχές και δώρα να σε βρουν
και αγάπη στην καρδία σου!


Δέντρο Χριστουγεννιάτικο
μ' ευχές έχω στολίσει.
Ο νέος χρόνος που θα 'ρθει
χαρές να σε γεμίσει.

Όσα κλαδιά στο δέντρο σου
θα έχεις στολισμένα
τόσα να είναι τα καλά
που θα 'ρθουνε σε 'σένα.


Και όσο θα λάμπει στην κορφή

το φωτεινό τ' αστέρι

τόσο πολύ θα σ' αγαπώ

και εγώ και άλλοι τόσοι.


Αν ο θεός πραγματοποιεί ευχές,
δέξου και τη δική μου,
Θεός δεν είμαι μα η ευχή
είναι από την ψυχή μου.


Ελπίζω να περνάτε υπέροχα! 


0 Σχόλια