Summer: 4 δραστηριότητες για τον πιο αγαπημένο μας μήνα του καλοκαιριού!



Αδιαμφισβήτητα, ο Αύγουστος αποτελεί τον αγαπημένο μήνα του καλοκαιριού, αν όχι για όλους, για τους περισσότερους τουλάχιστον. Είναι ο μήνας των διακοπών, της ξεκούρασης και της διασκέδασης περισσότερο απ' οποιονδήποτε άλλον. 

Σκέφτηκες πως θα περάσεις αυτές τις μέρες; Τι καινούριο θα δοκιμάσεις αυτή την φορά;

Στο σημερινό άρθρο θα σου δώσω μερικές ιδέες για να περάσεις ακόμη πιο όμορφες και γεμάτες στιγμές αυτή την περίοδο.

Πάμε να δούμε μαζί αυτές τις δραστηριότητες:


1. Πεζοπορία στα Μονοπάτια της Φύσης


Μπορεί η Κύπρος να είναι ένα μικρό νησί συγκριτικά με τα άλλα, όμως είναι πολύ όμορφο. Αν το εξερευνήσεις, μπορείς ν' ανακαλύψεις τοπία που δημιουργούν μαγευτικές εικόνες. Τώρα που είναι και ζέστη, πάρε τους φίλους σου και πηγαίνετε για μια βόλτα στο βουνό, να δροσιστείτε. 

Ένα από τα αγαπημένα μου μέρη, είναι το μονοπάτι των καληδονίων. Στο τέλος της διαδρομής θα συναντήσεις καταρράκτες για να βγάλεις φωτογραφίες, να δροσιστείς και να ξεκουραστείς. 


2. Κατάδυση 


Ακόμη μία πολύ ενδιαφέρον και διασκεδαστική δραστηριότητα για τους καλοκαιρινούς μήνες. Εγώ προσωπικά, όπως και πολλοί από εσάς, λατρεύουμε την θάλασσα. Δεν έχεις την περιέργεια, να δεις τι κρύβει μέσα της;

Μια φορά στη ζωή μου, σίγουρα θέλω να ζήσω αυτή την εμπειρία. Λέω να είναι φέτος αυτή η φορά, για να έχω πολύ καιρό μπροστά μου, αν θελήσω να το ξανακάνω.



3. Θαλάσσια αθλήματα 


Αν μου πεις, πως δεν γλυκοκοιτάζεις τον τιμοκατάλογο και τον εξοπλισμό τους κάθε φορά που πας θάλασσα, τότε αποτελείς τεράστια εξαίρεση! Να πιστέψω ότι δεν αναλύεται με τους φίλους σου για ώρες τις επιλογές σας, μήπως και κάνετε κάτι φέτος;

Είναι κάτι που το συναντάμε σχεδόν σε κάθε οργανωμένη παραλία και είναι πολύ ωραία εμπειρία. Το κανό, είναι από τ' αγαπημένα μου!




4. Camping 


Αν μπορούσα κάθε καλοκαίρι να πηγαίνω για camping με τους φίλους μου και στο βουνό και στην θάλασσα, δεν θα με χαλούσε καθόλου. Λόγο του ότι είμαι πρόσκοπος, έχω συνηθίσει να ζω σε αντίσκηνα και πραγματικά είναι η μεγάλη μου αγάπη. Θα έλεγε κανείς, πως έγινε τρόπος ζωής για εμένα.

Είναι μία εμπειρία που σου την συστήνω ανεπιφύλακτα. Κάν' το και δεν θα το μετανιώσεις, σ' το υπογράφω. Αισθάνεσαι ελεύθερος και ξεφεύγεις από τις συνήθειες και τις ανέσεις της καθημερινότητας σου.  

Εσύ ποιο από τα πιο πάνω θα επέλεγες να κάνεις αυτό το καλοκαίρι;


Ελπίζω να περνάς υπέροχα!




0 Σχόλια