Going Out: Μέρη για φαγητό στην Λεύκωσία


Είμαι σχεδόν σίγουρη, πως και εσύ έχεις μία ιδιαίτερη αγάπη στο καλό φαγητό.

Δεν είναι εύκολο να βρεις ένα καλό εστιατόριο, που να προσφέρει γευστικό φαγητό και να έχει καλό service. Στο σημερινό άρθρο, σου προτείνω τα δικά μου αγαπημένα. Δεν είναι τα καλύτερα εστιατόρια στη Κύπρο, αλλά σου προσφέρουν τις υπηρεσίες που χρειάζεσαι για να περάσεις μία όμορφη βραδιά.
  • Marzano - Ιταλική Κουζίνα
Βρίσκετε στην οδό Διαγόρου, Λευκωσία 1097

Είναι ανοικτό καθημερινά από τις 12 μ.μ. μέχρι τις 12 μ.μ.

Και ποιος δεν έχει μία ιδιαίτερη λατρεία στην ιταλική κουζίνα; Εγώ προσωπικά κάθε φορά που πηγαίνω, προτιμώ PENNE POMODORO ή AMERICAN ΒURGER ή CANNELLONI ή CALZONE CLASSICO. Έχει όμως και άλλα πολύ ωραία φαγητά. 

  • Αkakiko - Ιαπωνική και Ασιατική Κουζίνα
Βρίσκετε στην οδό Αχαιών 1, Έγκωμη 2413
Είναι ανοικτό καθημερινά από τις 12 μ.μ. μέχρι τις 12 μ.μ.

Σ'αυτό το εστιατόριο κάθε φορά πραγματικά, παίρνω για ορεκτικό Fried Noodles και Katsu Chicken Strips και για κυρίως Sesame Chicken. Σου τα συστήνω ανεπιφύλακτα! 
  • Άναμμα - Κυπριακή - Ελληνική Κουζίνα

 Βρίσκετε στην οδό Λήδρας 89 Λευκωσία,1011
Είναι ανοικτό καθημερινά από τις 12 μ.μ. μέχρι τις 11 μ.μ.

Τι πιο γευστικό και αγαπημένο από μία πίττα σουβλάκια; Εγώ δεν έχω ιδιαίτερη εκτίμηση στη "μία από όλα". Ένα έχω να σου πω, αν σου αρέσει η πάπρικα, πρόσθεσε λίγη σος στη πίττα σου και θα με θυμηθείς. 

  • Αrtisan's Burger Bar - Αμερικάνικη Κουζίνα
Βρίσκετε στην οδό Στασάνδρου 20, Λευκωσία 1060
Είναι ανοικτό Kυριακή - Πέμπτη από τις 12 μ.μ. μέχρι τις 10:30 μ.μ. 
Παρασκευή - Σάββατο από τις 12 μ.μ. μέχρι τις 11 μ.μ.


Θα σου φανεί παράξενο αλλά εγώ επιλέγω το Νο.10. Αν έχεις επισκεφθεί αυτό το εστιατόριο, θα γνωρίζεις ότι τα burgers δεν έχουν ονόματα αλλά αριθμούς. Επίσης επιλέγεις εσύ το συνοδευτικό και εγώ σου προτείνω να δοκιμάσεις τα homemade artisan crisps.  Από ότι έχω καταλάβει είναι εποχιακά λαχανικά τα οποία κόβουν φέτες για να μοιάζουν με τσιπς και τα ψήνουν στον φούρνο. Μην το ακούς έτσι, είναι πολύ νόστιμα. 
  •  Πυξίδα - Θαλασσινά
Βρίσκετε στην οδό Μενάνδρου 5, Λευκωσία
Είναι ανοικτό καθημερινά από τις 12:30 μ.μ. μέχρι τις 3 μ.μ και από τις 7:30 μ.μ. μέχρι τις 11:30 μ.μ

Το αγαπημένο μου φαγητό, ως γνωστός μακαρονάς, είναι η γαριδομακαρονάδα. Νομίζω πως δεν έχω φάει πουθενά αλλού καλύτερη! Έχω επίσης λατρεία στο χταπόδι στη σχάρα, στις γαρίδες, στο καλαμάρι, αλλά και στα μεγάλα ψάρια όπως Λαβράκι και Τσιπούρα.




Ελπίζω να περνάς υπέροχα!

0 Σχόλια